Asset Publisher
Deklaracja dostępności
Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron jednostek LP w domenie: .lasy.gov.pl
- Data publikacji strony internetowej: 1 lipca 2012 r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 6 marca 2019 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodów wymienionych poniżej.
Niezgodność z załącznikiem
- elementy nawigacji strony o niskim kontraście,
- niepełne opisy alternatywne elementów grafiki szablonu strony,
- elementy formularzy nie posiadające opisów alternatywnych,
- stosowanie formatowania mogącego ograniczać czytelność dłuższych bloków tekstu,
- pliki w formacie PDF, które powstały na podstawie niewłaściwie przygotowanych dokumentów (np. skanów).
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji: 20 lipca 2020 r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 22 maja 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o wyniki audytu z serwisu validator.utilitia.pl
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Koordynatora dostępności cyfrowej Agnieszki Krokowskiej, e-mail: dostepnosc.cyfrowa@zilp.lasy.gov.pl lub telefonicznie: 22 270 71 00.
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli termin będzie zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym oraz wskażemy nowy termin (nie dłuższy niż 2 miesiące).
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej, zaproponujemy Ci dostęp do treści w sposób alternatywny.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli odmówimy zapewnienia dostępności, możesz złożyć skargę. Masz również prawo odmówić skorzystania z zaproponowanego alternatywnego dostępu.
Skargę możesz złożyć do:
-
Dariusz Gąsiorowski - Dyrektor Zakładu
Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
ul. Leśników 21 C, 05-090 Sękocin Stary
Dyrektor przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek, godz. 9:00-11:00, pok. nr 3. -
Skargi i wnioski można:
- przesłać listownie na adres:
Zakład Informatyki Lasów Państwowych
im. Stanisława Kostki Wisińskiego
05-090 Sękocin Stary, ul. Leśników 21 C - przesłać w formie pisma elektronicznego przez ePUAP
- przesłać e-mail na adres: biuro@zilp.lasy.gov.pl
- doręczyć osobiście do Kancelarii Zakładu
- przesłać listownie na adres:
Pomocne mogą być informacje dostępne na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także skontaktować się z Rzecznikiem Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję.
Dostępność architektoniczna
Siedziba Nadleśnictwa Rymanów znajduje się pod adresem:
Nadleśnictwo Rymanów, ul. Dworska 38, 38-480 Rymanów.
Brama wjazdowa do biura nadleśnictwa usytuowana jest od strony ul. Dworskiej, przy skrzyżowaniu ul. Dworskiej z ul. Paderewskiego.
Wejście główne do nadleśnictwa znajduje się od strony wewnętrznej drogi dojazdowej. Do drzwi wejściowych prowadzą schody. Brak jest podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Wejście techniczne z tyłu budynku jest przejściem służbowym. Wejście to nieprzeznaczone jest tylko dla pracowników nadleśnictwa.
Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnym parkingu w pobliżu budynku nadleśnictwa. Brak jest wyznaczonych miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
Budynek nadleśnictwa posiada trzy kondygnacje: parter, piętro oraz poddasze. Poddasze udostępnione jest jedynie dla osób uprawnionych. Na piętrze znajdują się działy: księgowość, administracja, straż leśna, sala konferencyjna. Na piętrze znajdują się: sekretariat, gabinet nadleśniczego, gabinet zastępcy nadleśniczego, kadry, marketing oraz dział gospodarki leśnej.
Na piętro prowadzą schody dwubiegowe zwykłe (ze spocznikiem). W budynku brak jest wind. W budynku znajdują się drzwi jednoskrzydłowe o szerokości 79 cm oraz jednoskrzydłowe z dostawką o szerokości 110 cm. Wszystkie drzwi w nadleśnictwie posiadają progi.
W budynku brak toalet dla osób niepełnosprawnych.
Wśród pracowników nie ma osób znających język migowy.
W przypadku dodatkowych pytań dotyczących dostępności budynku nadleśnictwa dla osób z niepełnosprawnościami prosimy o wcześniejszy kontakt pod numer telefonu 13 43 44 270 lub poprzez e-mail rymanow@krosno.lasy.gov.pl .